ثنا تپلی ماثنا تپلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ثنا کوچولو

برای دخترم که شیشه عمر من است

1393/11/30 10:54
نویسنده : مامانه ثنا
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

             

 

آرزو کردم خدا را گوهری
سالم و زیبا نگارین اختری

بر سرم او ریخت یکدنیا گهر
داد ما را او زرحمت دختری

دختری مانند گل زیبا و پاک
از همه ناراستیها او بری

 او گل کاشانه ما میشود
 میکند بر ماهتاب او سروری

لطف حق شامل شده بر حال ما
میگشاید یک به یک بر ما دری

نام او مهدیس و زیبا گوهریست
چون نگینی هست بر انگشتری

خنده بر لب دارد و نوری به چشم
با نگاهش میکند افسونگری

من چه خوشبختم که دارم دختری
دختری زیبا رخی تاج سری

چشم و ابرویش قرار از کف ربود
بس که داند شیوه های دلبری

او شده نور دو چشمان پدر
میفروشم فخر بر انس و پری

بارالهی لطفت از حد شد فزون
بازهم کردی تو بنده پروری

دوست دارم  تا بگویم بشنود
حرف دل با شعر زیبای دری

دخترم زیبا گلم ای عشق من
در نگاهم از همه عالم سری

کاش میشد تا ببینی در دلم
کز همه خوبان عالم برتری

من برایت آرزو دارم همه
خوبی و پاکی و نیکو اختری

پسندها (5)

نظرات (5)

مامی جون
5 اسفند 93 17:48
مامان ثنا جون بایستی رمزو خصوصی میفرستادم ولی عمومی برایتان ارسال شد لطفن اون نظرم رو حذف کنید گلم
آیداکوچولو
6 اسفند 93 13:49
به به چه شعر زیبا وبا مفهمومی
آیداکوچولو
11 فروردین 94 15:17
ثناکوچولو عیدشمامبارک باشه
مامانه ثنا
پاسخ
سلام مرسی ممنون به همچنین عید شما هم مبارک باشه.البته با تاخیر
نیکتا
1 اردیبهشت 94 16:02
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
مامی جون
28 تیر 94 19:08
عید سعید فطر روخدمت شمادوست عزیز تبرییییییییککککک میگم برای شماوخانواده ی محترمتآن بهترینهارو خواستارمممممم .... استشمام عطر خوش عید فطر , از پنجره ملکوتی رمضان , گوارای وجودتان باد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا کوچولو می باشد