ثنا تپلی ماثنا تپلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ثنا کوچولو

سرماخوردگی بابایی

1393/11/26 11:53
نویسنده : مامانه ثنا
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام عشقه مامان خییییییییلی دوستت دارم

عزیز مامان اصلن انتظارشا نداشتم که سرما بخوری تازه روزهای سخت را پشت سر گذاشته بودیم چند روز پیش بابایی خیلی سخت سرما خورده بود که با هم رفتیم دکتر سرم وسوزن برای بابا نوشت تا حالش زووووده زووود خوب شه خلاصه کنم هنوز بابایی از این وضعیت خلاص نشده که شما هم سرفه کردنت شدت گرفت همراه اب ریزشو .......... خلاصه سرما خوردی شدید شب با بابایی رفتی حموم تا عرق کنی وزود خوب شی بخاری را زیادش کردیم وخابیدی نصف شب که برا شیر خوردن بلند شدی متوجه شدم تب کردی تا صب پاشویه ات کردم و استامنوفین دادم تا خوب شدی دم دمای اذان صب بود که تبت پایین اومد ومامانی تونست یه  ساعت بخابه فرداش 22 بهمن تعطیل بود بابایی خونه بود خیلی بد سرما خوردی همش اب ریزش بینی داری و طبق معمول اجازه نمی دی دماغتا پاک کنم چون خیلی قرمز شده و میسوزه این چند روز خیلی بهونه میگیری تا اینکه بعد 5 روز امروز یکم بهتر شدی و غذا میخوری البته امروز مامان جون اومده خونمون وشما دخملک مامان صب که از خاب پاشدی ومامان جونا دیدی کلی خوشحالی کرد و همش بغل مامان جون بودی

      ********                   *************                  *********

ودر ادامه امروز روز ولنتاین روز عشاق یعنی روز من وتو وبابایی......

این برای دخملک مامانی

     روزت مبارک عشق من

من وبابایی عاشقتیم

واین هم برای بابایی که .......من وثنایی عاشقشیم....

 

                                     

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
1 اسفند 93 15:13
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
ĸoѕαr
29 فروردین 94 19:39
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا کوچولو می باشد