ثنا تپلی ماثنا تپلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ثنا کوچولو

با تشکر از همممممممممه

1393/10/9 17:54
نویسنده : مامانه ثنا
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام دختر نازه مامانی  ..............

دختر گلم برای اولین بار بود که در پاییز 93 شما تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ شرکت کردی ومن هم از دوستان واشنایان خاستم تا به دخملیه من رای بدن  niniweblog.comودست اخر با هممممممه تلاش هایی که کردم niniweblog.comتونستم  75 تا رای برات جمع کنم niniweblog.comالبته ناراحت نباشیا niniweblog.com کلی هم رای دادن ولی چون پیامهاشون به مقصد نرسیده بودniniweblog.com به شماره هم نیومد یعنی پیام تایید براشون نیومده بود niniweblog.comوگرنه حتمن حتمن شما تو این جشنواره می تونستی برنده باشی. niniweblog.com به هر حال با هم از همممممه کسایی که به شما رای داده بودن تشکر میکنیم niniweblog.comهمگی مییییییییییییییسی که به دختر گلم رای دادید.niniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (4)

گوگولــــــــــــــــــــی
9 دی 93 18:51
سلام مامان ثنا جون اولیـــــن باریه که اومدم وب دخمله نازتون ماشاله خیلی جیگره بهش رای دادم هم خودم هم از گوشیای دورو بریام خدا حفظش کنه واستون بااجازه لینکتون میکنم همیشه بهتون سر میزنم .
مامانه ثنا
پاسخ
[سلام.مرسی از لطفت عزیزم من حتمن بهت سر میزنم.]
مامان ایلیا
11 دی 93 13:54
سلام عزیزم . خدا ثنا جونو حفظ کنه ناز نازیه . دست خطشم خوبه ماشالا مرسی که به ما سر زدی
مامی فاطمه
15 دی 93 6:25
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید عزیزم انشالله که رای میاره دخترمنم شرکت کرده وگرنه باعث افتخارم بودبهش رای بدم خدابزرگه عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
baba joooon
15 دی 93 11:02
سلام ... وبتون عالیییه... به وب ماهم یه سری بزنین"نظریادتون نره" هنوزکامل نیست ایشالله تاهفته ی دیگه کامل میشه.... تبادل لینک...؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا کوچولو می باشد