ثنا تپلی ماثنا تپلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ثنا کوچولو

حال و هوای این روزا

1393/11/5 16:16
نویسنده : مامانه ثنا
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان .عزیزکم مامانی این روزا خیلی خسته اس . عصبانیم.......کلافم....... niniweblog.comخدایا خودت کمکم کن......

این روزها عجیب بیقراری میکنی همش بهونه میگیری کم خوراک شدی یا بهتره بگم اصلا غذا نمی خوری هر کاری ازم میخای انجام میدم به طوری که بابایی میگه اینجوری بچه لوس میشه ولی مدام نق میزنی وگریه میکنی وچیزهای متفاوت ازم میخای یا میگی  ب.....ب....ب... یعنی بغل وپشت سر هم تکرار میکنی تا بغلت میگیرم به مدت کوتاهی ارومی niniweblog.comولی باز شروع میکنی به جیغ کشیدن وچیز جدیدیا نشونم میدی میخای که بریم باهاش بازی کنی  niniweblog.comدلبرکم نه اینکه فکر کنی به خاطر تو خستم  یا کلافه شدم ..نه از دست خودم که هیچ کاری از دستم برنمیاد یعنی هر کاری از دستم براومده برات کردم ولی فایده نداره.با این که میدونی مامان نفسش به تو بسته اس وقتی جیغ میکشی وسرت را به زمین می کوبی niniweblog.comهیچ کاری از دست برات نمی یاد تا برات انجام بدم niniweblog.com. یعنی با هیچ کاری اروم نمی شی انقد گریه می کنی niniweblog.comتا اخرش من هم گریم میگیره دیروز از صبح تا عصر همش مشغول تو بودم ونتونستم غذای خوشمزه برا بابا درست کنم تا وقتی از کار اومد خستگیش در بیاد .فک کنم بابا از همه زندگیش خسته شد از بس که سر وصورت مامان بهم ریخته وخسته بود ولی با این حال ازش ممنونم عاشقتیم بابایی که حال این روزای مامانیا درک میکنیniniweblog.com.عزیز دل مامان تو که میدونی مامان برات میمیره یه موقع فکر نکنی بابت تو خستم niniweblog.com.مامان جون میگه از دندوناته اخه من چه کاری از دستم بر میاد الان هم که دارم این مطلبا مینویسم خابیدی وترس من از اینه که پاشی. niniweblog.comبرات دعا میکنم تا دندونت زودتر در بیاد وزوووود بزرگ شه تا دیگه اذیت نشی دلبرکم.منا ببخش اگه این روزا از روی خستگی باهات بلند حرف میزنم . niniweblog.com

ای خدای مهربان. ای خدای مهربانی ها ای خدای بچه ها  به دختر کوچکم کمک کن تا تحمل درد را داشته باشه وخیلی زووود از این حال وهوا به روزهای شاد وسرحالش برگردیم.niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (3)

آیداکوچولو
7 بهمن 93 15:14
سلام ثنا جون خوبی؟ منم نا آروم شدم خصوصا شبا یه بخشش مال دندونه ویه بخشش مال اینه که ما تازه راه افتادیم وچون طول روز زیاد راه میریم وزمین می خوریم به طور طبیعی یه کم پاهامون درد میگیره ولی مامانیم میگه این روزا خیلی زود میگزره وما زود بزرگ میشیم وهمه ی این چیزا فقط خاطرش میمونه ودلتنگی مامانامون مواظب خودت باش وخاله رو هم اذیت نکن
مامی جون
7 بهمن 93 17:36
سلام عزیزم خوبید ثناجان عزیزم چطوره؟؟؟و درین مورد اصلانگران نباشید زود میگذره گلم دخترمنم همینجوریه یهو بدون دلیل جیغ میزنه دم به دقیقه دلش میخواد بیرون ببریمش برای رسیدن به خواسته اش سرشو میکوبه به زمین منم جیگرم خون میشه ولی دکتر کودکان گفت اصلاتوجه نکن به طرفش نگاه نکن ..معمولا بچه ها تا 3سال همینجورین
مامانه ثنا
پاسخ
سلام . ممنون بابت راهنماییت عزیزم .باید بهش توجه نکنم تا شاید فکر کنه که این رفتارش اشتباهه ودر اینده هم تکرارش نکنه . فقط ازین میترسم یاد بگیره کارهاشا با جیغ وداد راه بندازه.
مامان شادمهر کوچولو
8 بهمن 93 13:43
اوخخخخخخخی عزیززززم...من فکر میکردم فقط نینی کوچولوتر ها با گریه هاشون آدم و کلافه میکنن ولی فهمیدم این رشته سره دراز داره هر چی بزرگتر میشن دردسرهاشون بیشتر میشه و البته خدا صبرشم به ما مامانها میده که با آرامش از پس همش بر بیایم
مامانه ثنا
پاسخ
سلاااااام. حالتون چطوره ؟ شادمهر کوچولو چطورن ؟بله همین طوره این رشته سر دراز دارد. البته خدا صبر بده وحوصله به هممممممممه ی مامان .روی گل پسرا ببوسید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا کوچولو می باشد